Vem?

Ja vem har, min gråa badrumsmatta? Min lila badrumsmatta med matchande duschdraperi? Min fula vita typ rya matta? Den vita vet ja att Jessica har, men använder du den?

Idag har vi varit till Filipstad, på vägen dit tog vi några cachar, när vi va i Filipstad hämtade vi Johan å åkte hem till han för att hämta Ken's videokamera å drack kaffe, prata lite sen åkte vi hem igen, sen vi kom hem ha ja legat på soffan, tittar på filmen på TV3. Vill inte sitta i en bil nå mer denna helgen!!
Satt i bil i tisdags, onsdags och igår, och idag då, så nu är ja nöjd! Får så förbaskat ont i ryggen!

Imorrn ska Jesse å Mattias ut å leka, så då ha ja hela placet för mig själv, gött! Ska ja nog dra ut allt å storstäda ta ner alla stakar å så, eftersom ja kasta ut grenträdet på balkongen imorse så e de bara stakar å stjärnor kvar nu, bort m dom imorrn!

Men iaf, vem har dessa mattor å draperi? Kan ja få de tillbaka möjligtvis??

Hej.
/Joanna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte jag, vad jag vet i alla fall! Men vem vet vad som gömmer sej i källaren :)

2012-01-06 @ 22:29:22
Postat av: Jejja

Jag har rya mattan ja.... Används inte!!! Behöver tvättas!!!! Men det gjorde Pierre åt mig sist i huset du bor i tror jag.... Har ni inte stor tvättmaskin i källaren?

2012-01-07 @ 11:58:31
Postat av: Jo

Men vem har badrumsmattorna då om de inte e du? Hmm

2012-01-07 @ 12:37:55
URL: http://justijoann.blogg.se/
Postat av: Jejja

DE lila fick du tebax när jag flyttade från sunne.... Hade inte Jolin de sist i lghen?

2012-01-07 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0