Nördar till mig lite

Jag dricker en öl, på en torsdag! :O Olydig ja :P Fast de e lungt, de e bara en folkis :).

Idag har ja varit i skolan, skickat in den sista inlämningsuppgiften i filosofin och bokade slutprovet, så de ska ja göra nästa fredag... Gud va jobbigt att lära sig hela boken utantill då!(?)! För de finns ju inga kapitel"förklaringar" å ingen hjälp över huvudtaget i denna kursen, läraren hon är ju dåligare än dåligaste på att svara på mail och när man ringer till henne vet hon inte ens vad jag pratar om! Blir så lett.
Började även med religion B idag, så de ska ja läsa oxå, bara sådär 500 sidor eller nått ha ha, men den är de hemtenta på så de är inte så farligt, sen är ju faktiskt religion roligt att läsa, tycker iaf jag!
När jag är klar med religionen går jag vidare till Psykologi, sen blir de litteraturvetenskap B, och förmodligen nått ämne från omvårdnad.
Så ja, de e ingen som kan komma och säga att jag inte gör nånting!! Nog för att jag bara arbetar två dagar i veckan, men fyyy jag läser sjuttielva dagar i veckan! Inte alla som läser ut en tråkig filosofi bok och lämnar in alla inlämningsuppgifter på en vecka inte, eller?


Imorrn är det fredag, då ska ja till skolan igen, sen ska ja storstäda (fredag innebär städdag) sen så hmn, ska ja hämta jesse när han slutar och sen efter de vet jag inte vad vi ska göra.

På lördag ska vi nog på Råda marken, och sen efter det vet jag inte vad vi ska göra.

Nej nu ska jag gå och se om köttfärsen tinat, ska göra köttfärsgratäng för de blev ja nö sugen på!
Ni får ha det så bra.
xoxo Joanna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så flitig du är!! Jätteduktig tycker jag :)

2011-09-22 @ 17:33:15
Postat av: Jejja

Jag tycker du e jätte duktig!!! Inte alla som orkar läsa så på egen hand....

2011-09-22 @ 20:07:01
Postat av: Jejja

Jag tycker du e jätte duktig!!! Inte alla som orkar läsa så på egen hand....

2011-09-22 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0