Fredag kväll

Idag har ja inte gjort ett dugg!
Ja ja, ja vet... Ja skulle ha städat, men jag blev på tok för lat och tittade på Heroes och Vampire diaries istället :). Sen va vi till Robina och Madelen en sväng, köpte en datastol till Jesse, för han får ju så ont i nacken av att sitta på trästolen.. Mo mo mo stackars liten.. Eller inte! Tänkt ja då! Som får sitta i soffan med datorn i knät och få brännskador, får ja nån stol? Får ja nått skrivbord? Näh! Egoistiskt! Ha ha nä då, ja bryr mig faktiskt inte, sitter inte vid datorn lika mycket som han gör så mig kvittar de.
Fast ja vill ju jätte gärna ha detta skrivbordet från Ikea, men de får nog vänta ett tag tror ja, tills bilen är avbetald iaf.!

Nu sitter jag och dricker rödvin och äter salta pinnar, de e gott. Känner mig som en riktig tjockis.

Jessica och Nova va här idag oxå, Jessica va in och titta på katten och ja fick stå ute och titta på Nova ha ha.

Ja denna katten är ett mysterium ska ja säga er, vi ville ha en han katt, och dom sa det va en han, men jag är 95% säker på att det är en hon, Det har liksom inga ballbulor, så ja googlade såklart, ha ha inte varje dag man sitter och tittar på bilder hur man ser skillnad på han och hon katter på internet inte. Men iaf, efter att ha tittat på bilder och jämnfört med Hera(ja ja vet de e skrattretande) tror jag att det är en tjej, men hon får heta Zeus ändå, eftersom hon börjat lyssna på det redan.

Nej nu ska ja gå och ge min karl en stor blöt puss, för de är han värd!
Underbara man! Älskar honom!

xoxo Joanna

Kommentarer
Postat av: Jill

Hahaha ja de e säkert en tjej :)

2011-09-23 @ 21:46:29
Postat av: Jo

ja!! blir lett de blir ja, jävla folk som inte kan se skillnad på förhud å e mus... ,,,, ,,..... (!)

2011-09-24 @ 02:15:31
URL: http://justijoann.blogg.se/
Postat av: J

hahahah!! spelar de nån roll att de e en tik da? Får man inge pappae rpå katter å e de inte veterinär besikta innan. eller e de inge koll på katter alls?

2011-09-24 @ 10:23:10
URL: http://jolinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0