Då va de freda igen då..

Jajemän, då va de då fredag igen, jag gjorde slutprov i Filosofi idag, de gick väl sådär, konstiga frågor tycker jag, ville att jag skulle tänka mig att jag själv va en filosof och så skulle ja ta fram en teori om nånting och förkklara hur jag skulle framställa den och tänka tankar ingen annan gjort förr, jaha tänkte ja när jag läste den "frågan", satt väl i en 40min med bara den, slutade med att jag flummade på om nånting om hur man ska behandla andra och så avslutade jag det med den flummigaste  meningen av dom alla.. de här är ju mina tankar, ingen annan har tänkt mina tankar så därför är det ju bara mina tankar som står här. Så ingen kunde ju ha tänkt lika som jag eftersom det bara finns mina tankar i mitt huvud, ja, ha ha ni fattar.. Flum.
Men iaf. jag har gjort provet iaf, och jag tycker att godkänt borde ja få för jag har ju svarat på dom riktiga frågorna som fanns med där, och jag jämnförde ju alla möjliga filosofer. Men men, får vänta i två veckor och se hur de gick.

Nu har jag börjat läsa Religion B och Turism, när jag skrivit ut inlämningsuppgifterna i Turism insåg jag direkt att jag absolut inte kommer gilla den kursen, jag ska nämligen ta kontakt med folk och intervjua dom om turismen här i Hagfors, och vi vet ju alla hur jag känner för att göra såna saker!

Jag har varit till apoteket och köpt mig nått medel för mina öron, för jag hör ju ingenting, och jag kan ju säga så här mycket om hur mycket medlet hjälper mig, "you want me to talk to you like your my grandma" mm ... Jag hör absolut ingenting på ena örat!! Jesse han bara skrattar åt mig. Så ja säger bara, vänta du tills nästa gång du ska ha Revaxör i öra guud va ja ska skratta när du gråter ha ha.
Sen detta medlet jag har, de är fett! Alltså man sprutar in de i örat, men de rinner ju ut lite, och de blir över allt! Ser ut som att jag skrubbat håret i smör! Och öronen och halsen är helt glansiga, de är äckligt! De e va de e! Men men, får väl hoppas att det blir bättre, dom sa de skulle hjälpa, kunde bara ta lite tid.

Jag trodde ju snön skulle komma snart när de va så kallt ute där ett tag, så gud va chockad ja blev igår när de va 24 plusgrader ute! Men de är skönt de oxå, fast ja vill ju hemskt gärna ha snö, så ja kan köra bil när de är mörkt ute. Tänkt när ja åkte från Madelen här omkvällen, klockan va halv nio, jag såg inte ett skit! Plus att den där fula nya vägen är kolsvart oxå de va hemskt! Nej snö tack!!

Nej nu ska jag nog gå och diska lite, undrar vad jag ska äta ikväll, vi får väl se.
Ha de nu så bra.
xoxo Joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0