Söndag kväll

Ja nu va de slut på denna helgen oxå!
Denna helgen har vi varit mycket aktiva måste ja säga. Har varit ut i skogen och klättrat och gått och grejer, mycket spännande. Geocaching kallas de, ni kan gå till dess sida för att se vad de är, lite bättre att ni får förklarat för er på rätt sätt, för om jag förklarar tycker ni bara jag låter som en tok, här e sidan -- > länk .
De va roligt tycker jag, de enda jag inte tyckte om va massa insekter, vi visste inte vad de va för insekter förän idag när ja fråga mamma, dom va platta, såg nästan ut som fästingar med vingar, och super svåra att ta död på, och dom krylla överallt och satte sig på kläder och i håret. Älgflugor! Så ja googlade dom, och fy va äckliga! När dom hittar sin "värd" biter dom av sig sina vingar och lever på den hela sitt liv, suger blod och grejer, hade en i huvudet, som hade bitit av sig vingarna, usch vilken panik jag fick! Så ni kan ju lita på att jag suttit och kammat mig ordentligt, och hårt i hårbotten för att vara säker på att jag inte hade nån mer!

Ja, vi funderar ju på om vi ska ha halloween fest, är de nån som är intresserad av sånt? Alltså en riktig halloween fest, som man klär ut sej på! Vi är fyra styckna än så länge som vill göra de, men de e väl roligare om vi är fler ellerhur!?

Nu ska ja gå och borsta tänderna och kanske hoppa i säng, imorrn är de skolan som gäller.
Ni får ha det så bra.
xoxo Joanna

Kommentarer
Postat av: J

vilka fyra? ska ni ha hemma vid er då? :P

2011-10-03 @ 09:01:16
URL: http://jolinska.blogg.se/
Postat av: Jejja

Har ni vart med mattias o lars-erik ut i skogen? E ju sånt de pysslar med... hahaha, trevligt med älgflugor, NOT!

2011-10-03 @ 10:51:21
Postat av: Jo

Din fråga ha ja redan svarat på jessica :P .

Jag, Jesse, Madelen och Robin.

Nej Jesse tyckte att om ni vill hänga på så kunde vi vara hemma hos er :P

2011-10-03 @ 15:44:18
URL: http://justijoan.blogg.se/
Postat av: Jill

Å va äckligt, ja fick gåshud när ja läste!!

2011-10-03 @ 17:25:36
Postat av: J

haha va snällt. men madde å robin ha ju oxå hus :P

2011-10-03 @ 17:33:25
URL: http://jolinska.blogg.se/
Postat av: Jo

Ja men där vill vi ju inte vara, för långt hemifrån om man ska pynta de fint å planera lekar å grejer

2011-10-03 @ 19:14:13
Postat av: Jo

å jill, de va nö äckligt! hade panik

2011-10-03 @ 19:14:58
URL: http://justijoann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0