Ho ho ho..

Säger tydligen tomten, kallar han alla horor då eller? Hur snällt är de liksom?? Kommer in och skriker HO HO HO! Pekar han ut dom åt oss oxå?

Har packat in alla julklappar uton 5 :p så inte alla helt enkelt ha ha.
Å de blir ingen bingo lotto för oss heller, orka liksom!! Fast kanske skulle spela? Kanske vinner massa pengar så vi har råd att köpa oss hus haha.

Imorrn ska vi ju iväg å kolla på ett, fast de vet ni ju redan :) .
Jesse satt å kolla hemnet förut, och kom in på de i hagälvsfall, har visat honom när Ken va här å då sa han "för litet" "nej gillar de inte", va sa han idag då? Mm... "oohh wow" ha ha, så de ska vi oxå å titta på nångång framöver tänkte vi.

Sen är de ett hus i Gustav Adolf (!?) som han har fastnat på, de e ett jätte dint hus och allt men de e ju jätte långt! (20 min men ändå).
Sen kolla han i Sunnemo oxå, men de sa ja neeeej till. Han vill ju bo i skogen! Massa skog å stor trägård, ska han fan klippa gräset och sköta gården oxå!!

Ha nyss kommit hem från Norab, varit och städat, prata lite med... Va han nu heter, den yngre, så ja fick veta lite hur dom har öppet jul å nyår, eftersom  vi ska till Perstorp över nyår. Då ska vi även ut på Geocaching :) . Tycker de e roloigt när vi gör såna som är på udda ställen å övergivna hus osv. Dom är roliga!

Nej nu ha ja inget mer att säga, mamma ringde och störde mig så ja glömde bort allt ja skulle skriva ha ha.
Men för er jag inte träffar som läser min blogg, en riktig God Jul på er!!

xoxo Joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0