Blev väckt mitt i samtalet

"Va fin du är, du verkar lycklig, jag är glad att du kom, trodde du hade glömt mig".

Han va inte liten å mesig, han såg normal ut i kroppen, han hade lite av en konstig hockey frilla, ja retade honom för den, han sa "ja ä van, du samlar bara poäng hela tiden". Ja är inte säker på vad han gjorde, ja va fullt upptagen med att studera hans ansikte, nästan så ja glömt bort hur han såg ut.

Han pratade minnen, fråga mig om ja kom ihåg saker och ting, han verkade överraskad över att ja mindes allt, han var min bästa vän och de visste han om.

Jag har aldrig haft en sån verklig dröm i hela mitt liv, de va som om han stod precis framför mig, ja kunde se och höra honom så otroligt tydligt!
Känns nästan som om han kom för att ge mig svar på frågor jag har gått med.

Nu ska ja klä på mig! Tidigt på morgonen å ja har nyss vaknat, ville bara berätta för er ifall att ja skulle glömma drömmen när ja varit vaken ett tag.

Xoxo Joanna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är i drömmen de kan komma nära oss, sägs det :) Knakade mycke här i huset i går kväll, både när jag var i källaren o när jag satt i tevesoffan, ljud jag inte kände igen... Tänkte nästan låsa källardörren :)

Var det du eller han som såg lycklig ut? Hälsa så mycke i nästa dröm :)

2011-12-30 @ 11:26:26
Postat av: Jo

Han sa jag såg lycklig ut. Han såg frisk å glad ut

2011-12-30 @ 14:09:13
URL: http://justijoann.blogg.se/
Postat av: Jill

Va härligt!!

2011-12-30 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0